Hej allihop!

Nu är jag tillbaka. Jag tänkte iaf försöka skriva så mycke som jag hinner. Som ni såg på kortet som jag la ut för någon dag sedan så är jag nu brunette. Trivs hur bra som helst i det, även fast man säger "Blonds have more fun!" Inte sant....=)


Brunette eller blondin?

          

Vad tycker ni?

Ikväll ska vi titta på fotboll även fast de är avgjort. (Om inte Malta slår portugal och vi Albanien) Tråkigt att de vart som de vart efter förlusten i lördags borta mot danmark. Hur kul skulle det inte vara att åka till Syd Afrika? Har alltid velat åka till syd afrika och göra en riktig safari tur. Nu ska jag ta och laga en riktigt god och härlig korv stroganoff till fotbollen.

Ha en bra kväll!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker att det är trevligt att du har tagit dig tid för din blogg igen :) jag är en trogen läsare!

2009-10-14 @ 18:58:50
Postat av: Anonym

Men så trevligt att du har kommit tillbaka! Hoppas att du håller i det här den här gången! Kramkram från en människa som tror starkt på dig!

2009-10-14 @ 19:00:18
Postat av: Pedersen

Jag tycker absolut att du ska ha mörkt, passar så otroligt bra till dina vackra ögon! Och du ser mycket äldre ut : ) Brunetter kan också roligt ;)



Ha det så bra!

2009-10-14 @ 19:21:18
URL: http://metrobloggen.se/pedersen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0