God kväll...

Hej hej...

Jätte roligt att ni skriver på min blogg. Det är mycke roligare när man har läsare då blir man motiverade att hålla i det! Kom precis hem från jobbet. Som ni kanske inte vet  är jag nu utbildad till frisör och make-up artist. Det är så himla roligt. Ingen dag är en annan lik. Så nu jobbar jag som frisör i lilla Kilafors på Emma´s Hårdesign. Trivs som fisken i vattnet!! Tänkte lägga ut lite bilder senare när jag hittar dom.

Här är lite bilder på lilla Totti från våren och sommaren 09.




    

     

     

  

Lite uppdaterade bilder på Totti.... Vilken liten plutt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar din blogg! och lilla söta totti :)

på tal om ditt yrke .. tänkte höra om du har lust att färga mitt hår till veckan?

2009-10-16 @ 23:31:32
Postat av: M.J

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG! och lilla sötnosen totti :)

på tal om ditt yrke .. tänkte jag höra om du har lust att färga mitt hår till veckan? om du har tid dvs .. vi kan höras mer på tele! trevlig helg stephy :)

2009-10-16 @ 23:33:33
Postat av: kristin

hej steff!! roligt att du kommit igång med bloggen igen. hur är allt med dig nuförtiden? tänkte att ja kunde lämna ett spår efter mig när jag ändå var här inne. stor kram

2009-10-27 @ 21:59:11
URL: http://sunshinyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0