God kväll...

Idag har jag varit ledig hela dagen! De var så himla skönt. Jag klev upp vid 9 tiden och gick ut på en morgon promenad med Totti. Efter de kom jag hem så var frukosten klar. Min lilla älskling hade dukat fram allt tills jag kom hem från vår runda. När jag hade ätit klart gjorde jag mig klar för att åka ner till Mamma (lottashudochnagel.se) för att bli ompysslade av hennes elev Malin för att hon ska utveckla sina kunskaper. Tack för att du tog hand om mig idag Malin. Jag känner mig vacker. På fredag efter jobbet kanske de blir naglar också så man känner sig fin till årets fotbolls fest!

Dessa saker fick jag gjorda idag:  -Hon smikade mig
                                                  -Vaxade mina ben
                                                              -Gjorde en fransförlängning

Efter detta gick jag på dressman för att hälsa på min lilla syster Sabrina och Matilda då dom har praktik där. Dom har gjort så fint på lagret på dressman! Duktiga flickor.

Dessa två flickor sjukar sig i söndags på preem!

   

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vilka fina flickor!

2009-10-20 @ 23:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0