Lördag kväll...

Nu är de lördag kväll. Just kommit hem från jobbet. Jobbar hela helgen så de blir inget mer ikväll! Nu ska jag ta och lägga mig. Tråkigt att gå lägga sig själv när sambon är borta. Känns som han har varit borta i evigheter nu. Det har bara gått 11 dagar men känns mycke längre. De är jobbigt när man inte kan prata så ofta i telefonen pga tidsskillnaden och att det kostar så himla mycke men de är där mina  vänner kommer in när man ska försöka förtränga saknaden. Igår kväll var jag över till Susanne och tittade på idol. Vi drack vin, åt ost och kex och hade de helt underbart. Vi skrattde åt gamla kort och pratade en massa skit. Det var skit kul rent utsagt! Tack för att ni finns allihop!! Det är alla ni som gör livet så roligt!

 
Sussi


 Min älskling! (Saknar dig)



Kramar Stephanie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0