En skön kväll...

Ikväll har varit en sån kväll man behöver ibland. De är att ta hand om sig själv och unna sig ett och annant. Kvällen började efter skolan då jag gick på stan och köpte en tröja till mig själv som jag ska ha i helgen då min älskade fastman fyller 25 år. Sedan begav jag mig hemåt och tog på mig mina spring skor, jag tog mig en lång promenad på nästan en timme i de sköna vädret. Efter min promenad gjorde jag lite mat. Efter middag och top model som jag inte kan missa begav jag mig till solariet som ligger runt hörnet. Sedan Hoppade jag in i en varm varm dusch och nu sitter jag här framför datorn. Detta var en helt underbar dag. Jag gjorde precis vad jag vela och behövde inte passa några tider!!!! Nu ska jag forsätta att titta på tv om de nu är något att titta på.



En cola-light i handen så klart............


 


 Jag sa till Dan härom dagen att "absence makes the heart grow fonder". Vilket betyder "avstånd skapar längtan". Detta är något som verkligen passar vårt förhållande eftersom att vi lever från varandra.

Vill bara säga till min älskade att jag saknar dig så. Att bara få leva en vardag med dig är just nu min dröm! Saknar dig så... Älskar dig för evigt!


Ha en underbar kväll // Stephanie xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0