Scrapbooking

I söndags var jag och min syster på kurs om scrapbooking! De var väldigt roligt... Vi ska ta och gå på fortsättnings kursen sen när dom ska ha den. De va en rolig grej att slösa bort tid på.(Tiden gick så himla fort för att man var så inne i de!) Här är lite av våra konstverk som vi gjorde i söndags.

image326

Mitt konstverk

image327

Och den andra!

image328

Sabrinas slut resultat!

image331

Början på ett nytt konstverk

image329

Klippa och klistra

image330

Watch and learn

Dagen var helt underbar! När jag kom hem på kvällen, började jag jobba igen med scrapbooking. En riktigt rolig sysselsättning!

Kommentarer
Postat av: atena

vad kul! skulle också vilja göra sådant men jag är inte så bra :P

2008-01-31 @ 10:30:52
URL: http://jiggy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0