Bilder och Historier om New York Kommer

Jag vet att jag är seg, men har inte varit så himla pigg sedan jag kom hem från usa. Jag började jobba 9 timmar efter vi kom hem sedan har de varit mycke att göra. Vi har hälsat på den nyblivna familjen Forsman/ Larsson och fått mysa lite med lilla signe som kom till världen den 9 feb 2008. Vi har varit och hälsat på Dans syster som är hemma med lilla Saga, Morbror har fyllt 45, Mamma har fyllt 44 och sedan var moster och kusin hemma. De har varit mycke. Jag ska lägga in lite bilder och berätta om resan så fort jag orkar och har tid. Hoppas att ni har en underbar vecka. Många kramar


Stephanie

En bild! Lite försmak...
En bild på alla tre flickor och en Polis bil!
NYPD
image344

Kommentarer
Postat av: Frida

Har du sett kommentaren på din tårta i min blogg? :)

2008-02-28 @ 13:02:07
URL: http://fofroridoda.blogg.se
Postat av: Elin

Kom igen, få se lite bilder från NY nu!!!

2008-03-10 @ 16:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0