Thailand/Huskop !!

Hej Fran Thailand!
Jag maste bara onska alla glad advent! Jag vet att jag ar lite sen med de men har inte haft sa mycke tid att sitta vid datorn under semestern! Jag ar faktiskt valdigt avundsjuk pa alla som har den dar julstammningen hemma! Men jag ska fa de jag med, nar jag kommer hem. Hoppas ni har de bra i de kalla vadret medans vi njuter har i 36 grader och bara sol! Puss och kram pa er!! Manga kramar


Stephanie
image187

Ps Idag ska vi kolla klart pa hus som svarfar och mor ska kopa! Kanske blir ett nytt hus idag! Trevligt va...


Har ar en bild av ett av husen som han tanker pa...

image188


Kommentarer
Postat av: Janni

Pax för att hälsa på!! :)

2007-12-06 @ 22:30:24
URL: http://www.innaj.blogg.se
Postat av: Janni

Hej gumman!
När kommer ni hem...?
Dör snart... :)

2007-12-09 @ 18:38:29
URL: http://www.innaj.blogg.se
Postat av: Syster !

Hola, shit vilket hus ! Där ska vi vara nästa år för att fira Herr Barsk ;D jag ska med då !!

2007-12-10 @ 14:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0