Funderar ni vart jag är??...

Just nu håller jag på att förbereda mig inför julen! Har ju inte blivit så mycke eftersom att vi kom hem för en vecka sedan och sedan dess har jag jobbat förfullt... Idag var jag ledig, så nu har man tagit in granen och pyntat lite. Den är hur stor som helst! Jag, min syster och Amanda var ute här om dagen och tog granar, vi hittade på jätte fina! Ni ska få se bild på den när den är hel klar. Har nästan handlat klart alla julklappar är bara lilla syster och bror att köpa till... Dom som är jobbigast spar man till sist! Kom precis hem har varit och handlat all julmat med Mamma nu, de är så skönt att handla den här tiden, då de inte är så himla mycke folk! Nu ska jag krypa mig till sängen ska ju upp och jobba, börjar halv 6 så Gonatt mina små änglar!

Puss och Kram
xoxoxo
Stephanie


Lite bilder av snygga julgranar

      

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0