Trött trött och ännu tröttare...

God kväll! Nu har jag precis tittat på säsongs premiären av desperate housewives. De är så himla underbart, helt sjukt bra! Förre de så tränade jag fotboll, var riktigt roligt att träna idag för att de var så himla fint väder under kvällen. Nu längtar man efter våren kan jag lova. Imorgon kväll ska jag på ljusparty hos en av mina vänner Josefin dessutom ska hon bjuda på nybakat har hon lovat! Nu ska jag hoppa i sängen och titta på cashmere Mafia som jag spelade in igår! Ha en underbar kväll!!.... Pussar och Kramar

image431

Visst var jag fin idag!! hahaha... dålig dag har vi alla...

(Dan: jag och Totti saknar dig här hemma!! Blir väldigt ensamt utan dig! Älskar dig Kyssar min underbara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0