Söndag Morgon I Karlstad!

Hallå hallå.. Ligger just nu i sängen och håller på att designa om min blogg lite. De är så himla svårt måste jag säga! Just nu har jag kommit halv vägs och gett upp... Jag hade inte tänkt att ligga i sängen så här länge, men vädret är inte så uppmuntrande. Regn och rusk! Hade tänkt gott på lång promenad med lilla totti men han vela inte ens gå ut idag. Om några timmar ska jag träffa kusinen Claes som kommer och så ska vi fika! Mycke trevlig, var så himla länge sen jag träffade honom. Nu tänkte jag göra mig klar och sedan åka och äta lunch med min älskling sm jobbar idag! Kram

image427

En glad och uppiggande bild.....

Kommentarer
Postat av: Janni

Hej gumman! Ja det var verkligen skönt att se dig igen efter den här långa vintervilan.
Upptagen var jag inte, men jag förstår ifall ni ville vara för er själva eftersom ni inte ses lika ofta nu.
Sen försökte jag lite diskret fråga om lördagkväll och biljard, men då sa du att vi hörs imorgon så jag fattade det som att ni skulle mysa. Sen igår skulle ni ju på bio. men men.. det kommer fler helger.. hoppas jag!

Längtar redan tills nästa gång, och i sommar när vi kan vara på sjön och mysa..

Puss

2008-04-07 @ 17:48:26
URL: http://www.innaj.blogg.se
Postat av: Anonym

HEJ

Vad trevlig lägenhet, önskar dig lycka till

med utbildningen, det kommer att passa dig

att jobba med.



KRAM svärmor

2008-04-11 @ 09:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0