Nya lägenheten i Stockholm!

Idag har jag varit i Stockholm och sätt min nya skola och nya lägenhet som jag ska flytta in i i början av maj. Den var väldigt trevlig... Han hade inte flyttat ut ännu han som bodde där nu, men här är lite bilder jag tog idag för att visa upp lite bara. Jag fick dessutom veta att jag får åka till London med klassen i höst för att gå på den största inernationella frisör mässa! Ska bli så himla roligt! Puss på er så länge...


image428

Bild på sovrummet och köket.

image429

En bild på vardagsrummet.

image430

En till bild på vardagsrummet som leder till balkongen!



PS Älskar dig väldigt mycke Dan!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Tjo! Vad gör ni med lägenheten på Gärdet då? Lova att jag får komma å hälsa på!

2008-04-11 @ 16:41:27
Postat av: Frida

Tjoho! Men vad hände med Gävle som det stod tidigare...? Vart i sthlm ligger lgh? Kram

2008-04-13 @ 11:19:24
URL: http://fofroridoda.blogg.se
Postat av: Janni

Den såg jättefin ut. Det blir kanonbra det gumman!

2008-04-16 @ 12:22:18
URL: http://www.innaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0