Hej hej..

Hej! Nu befinner vi oss i Hua hin vilket vi tror vi kommer att spendera resten av tiden troligtvis! Vi kanske aker till nagon o men de har blir var utgangs punkt. Igar var vi pa stranden forsta delen av dagen sedan foljde jag med svarfar, svarmor och dan och golfade! Jag spelade inte sjalv for jag orkade inte av varmen men dar emot kom jag oga mot oga med en orm! Jag har aldrig varit sa radd i mitt liv, de ar ju min storsta fobi! De var ingen rolig syn for jag sag honom inte och sen var han plostligt pa vag mot attakt! Jag klarade mig iaf! Igar at jag en helt otrolig middag, at hummer som var fylld med ost och saker! Den var sa himla god! Jag kommer visa bilder senare nar jag kommer hem! Internet ar ju sa himla seg har sa man orkar inte ladda upp bilder! Nu har jag precis atit en god amerikan breakfast och ska ga ner till stranden. Ha en underbar dag!

//Stephanie

Ps Gud va skont att Marie och amanda gick till finalen! Nu vinner Marie allt... Puss

Kommentarer
Postat av: Janni

Hej på er! Hoppas allt är bra.
Här är det full rulle och en massa förberedelser inför julen tar upp den mesta av tiden.
Men jag tycker det är mysigt..
Ni kommer hem den 14:e va?
Vi hinner nog inte ses innan jul, men efter måste vi definitivt ta tag i det, eller hur!
Grabbarna saknar sin kompis Totti och vi saknar våra nyfunna vänner :)
Hoppas iallafall att ni njuter big time där nere. Snart är det vår tur.. hihi..
Puss och Kram från oss i Karlstad

2007-12-03 @ 11:41:06
URL: http://www.innaj.blogg.se
Postat av: syster & Matilda .

Hola. Hur har ni det ? Hur kändes det att se Ormen :D:D:D:D jag skulle vilja se den synen :D hahahahahaha Gatte !!!!!!!!!!!! har du shoppar nå´mer åt oss ;) ??? hihihihihihihi

2007-12-04 @ 09:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0