Nu har älsklingen återvänt hem!!

God kväll!! Hoppas att ni har haft en trevlig helg.. Jag har jobbat hela helgen. Slutade kl 14 idag sedan gjorde jag klart för att släkten skulle komma hem och fira Dan för att han har fyllt år dessutom har han kommit tills Mars nu!! Jag bakade smörgås tårta, vanlig tårta och en amerikansk cheese cake med hallon/blåbärs sås! De var väldigt gott!! Mums sa allihop. Vart inte nå smörgås tårta kvar, jag som hade hoppas på natt fika! Hahaha...  Hela veckan har jag försökt att förbereda hemmet!(När man har bott ensam har jag struntat i allt!) Nu ska jag mysa med min lilla älskling... För nu är han hemma! Puss och kram och sov gott

Ps ha en trevlig vecka

Här är lite bilder från hur de blev när jag städade och tårtorna

image82


image83


image84

image85



image86


 

image87


 

image88

image89




image90


 

image91


 

image92


 

image93


 

image94


image95

Tack för hjälpen syster... Love you


Kommentarer
Postat av: Janni

Vad fint du gjort det gumman. Och er lägenhet ser underbar ut :)
Inte visste jag att du var en hejare på att baka. Va bra!
Du har väl inte glömt att jag fyller år den 17 dec :P
Hoppas vi ses snart.. Puss vi längtar!

2007-10-08 @ 11:02:27
URL: http://www.innaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0