Fjortis/Vuxentest!!

Nu har jag gjort båda testerna!! Herregud.... Höll ju på dö när jag fick veta mitt resultat på vuxentestet. Hade en ålder på 39.6! Är de normalt när jag är bara 21 år? hahahah... Sen när jag gjorde fjortistest hade jag 11.9% fjortis, så mycke fjortis var jag inte. MEN hade man gjort detta test för 5 års sen så hade den nog varit mycke högre!!
Ska ner till min mor och få mina naglar gjorda...
så här...

image81
Ha en underbar dag! Ska göra mig klar och åka ner på stan så jag inte kommer sent!!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Janni

Det där är riktigt snyggt. Gjorde så när jag var i Bulgarien i somras.
Kan din mamma sånt?
Du.. har du förresten hunnit kolla om hon har chocolate chip cookie ljusen kvar i största glasburken?
Och vad tycker Totti om sitt nya koppel och halsband? :)
Elvis fyller 2 år på tisdag den 2 oktober så då är ni välkomna på kalas och buspromenad :)
Puss!

2007-09-27 @ 13:26:51
URL: http://www.innaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0