Bort skämd eller bort skämd?

Kom hem från jobbet nyss och tänkte koka såna här billiga biff nudlar, när jag kom igenom ytter dörren kände jag doften av något gott. Jag kliver in i lägenheten och min kära sambo frågar hur jag vill ha mitt kött? Jag visste att han hade varit i vallsänge och ätit middag så jag hade inga förväntningar på mat. Alltså mina underbara svärföräldrar skickat med mat hem till mig helt oförväntade. Jag blev överlycklig!


Kvällens mat
Förrätt: Painrich med chevré ost honoung och ört krydda
Varmrätt:Smörslungade potatis och morötter med kryddor oxfilé bearnaisesås ruccola





   

Som ni ser älskar jag blodigt kött! MUMS!

Vill bara tack er för att ni tänker på mig även fast jag inte kunde vara med ikväll!

KRAMAR och gonatt Stephanie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bortskämda snorunge! Själv så får jag Mosbricka på Preem!

2009-10-17 @ 23:26:21
Postat av: svärmor





Det är klart att vi tänker på dig, när du inte

kunde vara med oss. Vi älskar dig kram

2009-10-19 @ 19:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0