Jag i min nya hårfärg!

Nu kommer lite bilder på min nya hårfärg. Syns inte så jätte väl men lite iaf. Det var min kära vän Susanne som färgade mig, orkade inte att vänta på att min chef skulle göra det. Hade fått väntat i evigheter! Tycker att Susanne gjorde ett utmärkt jobb med lite tips på vägen.

 
 Inspirations bilder från Goldwell
"Höst trender"







 Ska testa att vara en "RED HEAD" ett tag!

 

Ett måste i badrums skåpet! Helt underbara produkter!

Root lifter- Ger volym från botten

Get it straight- Hjälper att hålla håret rakt


Kommentarer
Postat av: Vickan

Snyggt! Skönt med lite förändring i höstmörkret :)

2009-11-13 @ 07:29:57
Postat av: Emmelie

Vilken puuuma:)

2009-11-13 @ 13:36:25
URL: http://hedbergemmelie.blogg.se/
Postat av: svärmor





Fint allt klär en skönhet

kram

2009-11-20 @ 08:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0