Torsdagen den 11 september!

Alla vet vad de är med denna dag den 11 september för sju år sedan!!!

Manhattan,NY 11/9-01

Så när jag vaknade med en sömlös natt trodde jag att allt skulle gå fel idag. Idag var en sån dag som inte fick gå fel pga att jag skulle gå ut i klippoteket och börja ta emot kunder. Dagen gick hur bra som helst även fast denna dag är känd till att inte vara så himla bra! Mina kunder var väldigt nöjda vilket gjorde att jag kände mig säkrare!

Efter skolan var jag på en promenad på gärdet häri stockholm och såg denna dam som var ute med sitt husdjur. Titta noga.... 



Ja just de... EN gris på koppel. På en promenad mitt i stockholm!

Nu är jag tillbaka för att stanna! Hoppas ni har en bra kväll!

KRAMAR STEPHANIE

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad kul att läsa ett inlägg :) Roligt att dina kunder blev nöjda! Och fantastiskt kul att se en gris mitt i stockholm haha

2008-09-12 @ 19:51:39
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0