Hej hej igen!

Hej allihop! Nu var de länge sen jag skrev på min blogg, men jag har ju haft så fullt upp måste faktiskt säga. Nu har jag börjat i skolan i stockholm. Flyttat till en lägenhet i Vasastan. Så jag har ju hållt på pysslat med den i flera dagar nu. Skolan är hur roligt som helst. De är typ de bästa jag har gjort på länge. Känns så himla rätt att jobba med detta tror jag iaf.

image450

Här är jag på skolan...

image451

Visst är de roligt att klippa skägg... hahaha... Han såg ut som jesus innan vi började klippa honom!
 



image452

Denna docka rullade vi permanent på igår. De var ett helvete i början kan jag lova!


image453

Denna gubbe klippte jag till förra veckan! Vackert!



Idag slutade jag vid kl 16 sen var jag på stan för att hälsa på Johanna på jobbet och blev kvar tills hon slutade sen var vi på kungsträdgården på smaka på stockholm. Ni som vill kan gå in på smakapastockholm.se. Jätte trevligt hade vi. Vart så mätt så de blev ingen middag ikväll. Nu ska jag pyssla med min lägenhet lite sen blir de en film framför TV:n. Ha en bra dag.

image454

Johanna och magnus står och njuter av sommar solen på kungsträdgården. Här smakade vi kyckling med jordnötsås. Mycket gott...
image455

Jag och johanna väntar på vår mat. En räkmacka med handskalde räkor, färsk dill ägg, och majonäs på grovbröd. Detta var den godaste räkmackan jag någonsin ätit!

image456

Såg vi hungriga ut?? Haahaha.. rolig bild!

 Kramar Stephanie

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men fy faan vilken bild =) hur kunde vi var så hungriga där? haha..

2008-06-12 @ 12:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0