New York nästa!

Hej allihop! Nu var de ett tag sedan jag skrev i mi9n blogg men vi har haft lite internet problem. Har varit utan internet drygt en vecka nu, vilket telia inte har ffixat ännu så jag sitter via grannens internet och surfar! Allafall så är livet underbart! Jag fick en tidig födelsedags present av min mor härom dagen. De var en resa till New York med henne och syster. Vi ska gå på Spice Girls i New york den 18 feb. Helt otroligt! När jag var liten var jag typ den största spice girls fan som fanns. Var helt galen i dom! Så jag ska ha med mig kameran och uppdatera er om New York. Helgen har varit riktigt bra! Dan har varit hemma och vi har bara mysigt hela helgen! Igår var vi hos våra kompisar Frida och Pär. Dom väntar en lite junior nu i  4 feb. (Lycka till gumman)  Frida var väldigt pigg för att vara så hög gravid! Vi är väldigt nyfiken här hemma på vilken kön och vilket datum den kommer titta ut. Hoppas bara att hon går över så mycke i tid så man är borta när lillen kommer hem till lilla huset i granbo! Nu ska vi klä på oss varmt och göra oss klara för att gå på den berömda bandyn! Ha de så bra så hörs vi sen!


Kramar Stephanie
image319

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack själv! Det var jätteroligt att få umgås lite :) Antar att du menar att du hoppas att jag INTE ska gå över så att du är borta när den lille kommer hem :) Eller så vill du kanske inte träffa lillskruttis?! Hehe Kram

2008-01-13 @ 18:19:57
URL: http://fofroridoda.blogg.se
Postat av: Frida

Han har mått kalas! Blev väl lagom lite så att blandningen inte gjorde nåt antar jag :) Och så var det ju ingen ren sprit den här gången ;)
Ja, längtar som tusan!!

2008-01-13 @ 22:04:18
URL: http://fofroridoda.blogg.se
Postat av: Emmelie

Inte ett dugg avundsjuk= P

2008-01-13 @ 22:16:47
Postat av: Janni

Guuud vad roligt!
Se spice girls blir nog lite speciellt också, plus att NY är en fantastisk stad :)

Hur länge blir ni borta då? weekend eller?

2008-01-15 @ 21:15:10
URL: http://www.innaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0