Hundvakt för en dag..

Jag, Dan och Totti fick sällskap igår av Boss. Han är en franskbulldog som är helt underbar! Totti och Boss lekte hela dagen, de var full fart från morgon till kväll för båda två. När vi var ute på promenad tog de en evighet måste jag säga. Båda hundarna skulle kissa efter varandra sedan skulle dom kissa på allt som de gick att kissa på så som buskar, träd, lyckt stolpar, parkbänkar osv. Vi tog oss hem ändå efter en mysig promenad på dagen! När vi kom in igen var de bara till att leka igen. Så igår kväll när Boss åkte hem så var Totti helt utslagen. Tack Tina för att vi fick låna honom! Tina är ägaren till Boss, hon är en hel rolig. Hon kan berätta historier så man håller på kissar på sig.
 Vid 19 tiden igår var vi på bandy match Bollnäs-sandviken. Bollnäs vann med hela 6-3, alla var så glada i stan idag måste jag säga! Dessutom gjorde Dans kompis Johan Berglund 4-1 till bollnäs genom ett spel mål! Grymt!! (Bra jobbat!)

Här är lite bilder på Totti och Boss de vi fick iaf.
image320

Här är Totti som försöker pussas med Boss!

image321

Här skulle alla tre pussas...

image322

LITE BUSIGA!

image323

Här var vi båda sugen att vara med på bild, men vem hann först!

image324

Puss!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men vilken söt bulldog!
Tacogratäng:
1 burk creme fraiche
1 ask philadelphia ost
1 purjolök
1 röd paprika (eller två om man vill)
400 gram köttfärs (jag brukar ha drygt 500 kanske)
1 påse taco kryddmix
1 påse riven ost

Stek köttfärsen och blanda i tacokryddan. Blanda creme fraiche och ph ost i en ugnsform. Hacka purjo och paprika och strö över i formen. Häll i köttfärsen och strö över ost. In i ugnene på 200 grader tills osten har fått färg. serveras med nachos och grönsallad!

Lätt som en plätt!

2008-01-24 @ 21:26:56
URL: http://fofroridoda.blogg.se
Postat av: Frida

Haha har du inte läst inlägget där jag skrev om min nya blogg? jag kunde verkligen ingenting, men satt en hel dag på jobbet när det var coollugnt och tittade på http://designadinblogg.se/ Så jag kan ingeting utantill. Läste och ändrade massa koder som det stod bara :) Så jag utgick från en blogg och försökte ändra så gott det gick. Men fy tusan vilken tid det tog för mig! Puss och kram!

2008-01-24 @ 22:37:41
URL: http://fofroridoda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0