Totti 1 år!...

Den 7/2 feb. fyllde vår lilla prince 1 år! Han har ju blivit så stor... Vi hade kalas för honom på tordag, då hans vänner kom! Figo, Dallas och totti var här och åt sin egen tårta! Vi saknade boss måste jag säga, men de vart lyckat ändå. Totti fick en massa fina saker av alla.... Han fick tre jätte fina tröjor och en godis sko osv. Han fick inte allt av mig för att jag bestämde mig för att handla något i Usa till helgen när vi är där.

image337

Totti i sina nya kläder....

image338

Hund tårta! MUMS...

       

image343

Puss min lilla 1 åring!


Nu ska jag städa lite vilket jag inte vill men de måste göras. Vill att de ska vara fint när jag kommer hem från Usa. Jag måste gratulera Frida och Per till deras nya lilla flicka! Grattis gumman, förstod att de skulle bli en flicka! Hoppas att vi hinner ses innan onsdag!


Kramar Till alla och Puss till Signe född den 9/2 kl 17:09


Kommentarer
Postat av: Carina

Åh vilka underbara bilder!!
Så liten och söt han är :-))
Kan tro att den tårtan gick hem hos honom och hans polare

Ha en skön dag!

//C

2008-02-11 @ 12:24:03
URL: http://faith60.blogg.se
Postat av: Anonym

Muuuums!!!! Den tårtan vill jag ha! Kan man få receptet.

2008-02-13 @ 16:18:23
Postat av: Janni

Grattis goding! hoppas vi ses snart.. stooor puss och kram från Elvis och Texas

2008-03-18 @ 22:57:02
URL: http://www.innaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0