Karlstad och vår väder...

Hej hej...

Just nu befinner jag och Totti oss i Karlstad hos älsklingen. Vi kom till varma karlstad igår kväll. Igår var en väldigt jobbig dag. Började väldigt bra vaknade kl 07 00 pga av att jag skulle jobba. Klockan närmade sig 13 00 då Mamma ringde och sa att lilla Totti har ramlat ner i en vak. Jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra. Mamma hade släpt ut Totti och då hade han tydligen gått iväg ner till vattnet utan att mamma visste, vilket han rukar aldrig gör men nu gjorde han de. Mamma och Magnus var ute ropande och letade efter honom då han kom från vattnet och var helt genom blött. Då hade han varit borta i cirka 7-10 minuter. Han kämpade för livet alltså kanske pga att mamma ropade och att han hörde hennes röst. De tog en timme drygt innan han vart pigg igen, vilket var en grym lättnad. Nu mår han helt utmärkt iaf. Senare på kvällen träffade vi Jimmy och Emma som var här från Örebro och hälsade på. De blev golf för grabbarna och en promenad för flickorna. Efter en mysig runda vart de en god mat bit på pitchers inne i stan. En mycke trevlig kväll....


Nu är vi helt utslagna hela familjen. Dan har jobbat hela dagen, jag och Totti har varit med Janni, Elvis och Texas hela dagen. Vi började med att åka ut till ett jätte mysigt ställe där vi tog en lång promenad och hundarna fick springa loss sig. Efter de lämnade vi av hundarna och tog en tur på stan. Självklart vart de en glass i solen.. Mycket gott! Sen åkte vi och hämtade hundarna för vi skulle titta på Jannis syster när hon spelade fotboll men de vart inte mycke fotbolls tittande vart en promenad isället, då hundarna fick springa och leka vid vattnet. Vi släpte av Janni vid halv sju tiden och åkte hem och lagde en god middag. Just nu ligger vi i sängen och tittar på sporten men de blir film alldeles strax. Ha de bra


Kram Stephanie

Glömde bort en sak köpte två par nya skor idag skit fina lägger ut bilder när jag kommer hem till bollnäs då de går ilite fortare. (Älskar skor) hahah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0