Stephanie

Jag heter Stephanie Tikkanen och är 21 år! Fyller 22 år den 29 mars. Jag är född och uppvuxen i Edmonton, Vancover, Florida, New York osv. I 12 år bodde vi i Kanada, 1 år i New York, och sedan pendlade vi mellan Florida-Vancover och Edmonton mycket. Vi flyttade till sverige där min mor kommer från våren 2000. Nu har vi alltså bott här i sju år! Man saknar ju många vänner där borta men man har ju skaffat sig nya! Jag har fortfarande kontakt med dom närmsta på andra sidan atlanten, vilken är jätte skönt så man vet att man har något kvar där borta!!  Så nu bor jag i lilla Bollnäs i hälsingland. En stad med 30 000 invånare, men den är jätte mysig. De var här jag träffade min älskade fastman Dan Barsk. Vi har varit tillsammas i evigheter känns de som! Förra året när vi var i Thailand friade han till mig, vilket var de mest romantiska som har hänt mig! Vi bor tillsammans med lilla totti i en två:a på området Gärdet, perfekt storlek för oss tre. Så ligger mitt livet till... Kanske blir någon förändring i framtiden, eftersom att Dan jobbar i Karlstad, de har ju varit funderingar på att flytta ner men detta tar vi sen! Lite bilder på mig får ni se nedan....

image63

Här är en bild från Italien

image64

Den med

image75

Har gjort mig klar för att gå ut...

image65

Vackert va! Puss

image66

 En fin bild över stockholm

image67

Måste du knäppa på mig???

image68



image69

Är på södersjukhuset och hälsar på Dans systers lilla bebis som kom i början av sommaren!
På bilden är de jag och lilla saga.

image70

Thailand i en Tuk-tuk

image71

Den bilden jag håller i har den lilla elefanten gjort åt mig! Visst vart den jätte fin?

image72



image73

Tog en bild under golfveckan i Bollnäs när jag väntade på Dan!

image74

Ny vaken och ser bedrövlig ut

image76

Denna bild var tagen när jag var i Turkiet -05, de fanns inget glas kvar till mig så de vart en kastrull!! Alla skrattade åt mig hela kväll!! Men hur hade dom tänkt att jag skulle blanda min grogg då?

image77

Balen


image80
KISSES Stephanie

image79image78

















Kommentarer
Postat av: Janni

Fan vad snygg du är!
Men jag måste säga att du är mycket finare i ljust hår, faktiskt!
Kanske är för att jag själv är blond :P Men det var så ovant med dig i brund hår!
Du vet, blondiner har roligare :)

2007-09-27 @ 13:36:46
URL: http://www.innaj.blogg.se
Postat av: stephanie

Det måste ha varit roligt och bo i USA, jag vill själv flytta dit nån dag ^^ Är du finskättling möjligtvis? Jag heter Loiske i efternamn och jag tyckte att ditt efternamn lät finskt så jag tänkte bara, och dessutom så heter jag oxå Stephanie ^^ Vi har väldigt bra namn tycker jag! :D



kram! ^^

2009-05-11 @ 15:44:06
URL: http://rassberryfloweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0