Karlstad I helgen!!

Hallå alla mina vänner!
 I helgen har jag varit i karlstad för att hjälpa min älskade att packa ihop sina saker inför hem flytten! Vi hamndade på IKEA lördag förmiddag sedan tog vi beslutet att vi skulle gå på V75 eftersom att han fick följa med till Ikea. De var de lyckligaste som har hänt Totti min lilla hund och mig själv! Vi träffade Janni, Fredrik, Elvis och Texas! Texas och totti har nog blivit bästisar... De är så roligt när någon tar kontakt med en när man är ny i en stad! Vart överlycklig att få träffa en vän! Skriver mer sen...  KRAMIS STEPH O TOTTIimage4

Kommentarer
Postat av: Janni

Du är såååå fin Totti!
Puss från dina polare i Karlstad :)

2007-09-24 @ 22:04:30
URL: http://www.innaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0