Halloweenfest

image154

image152


Igår var de halloween fest hos min kära vän Susanne. Vi hade en jätte trevligt kväll som började hos henne och sambon men avslutade på krogen där vi ägde! Visst då girls? Här har ni lite smak prov på hur vi såg ut och hur kvällen var..  Kvällen vart jätte lyckad!

image153

Jag & Dan

image155

Hela gänget... Från vänster Anna kanin & Susanne katt & Magnus djävel & Johanna häxa & Stephanie (jag) Ängel & Dan skid-hårdrockare & Per dramat kungen

image156

Johanna den snygga häxan & Anna den porriga playboy kaninen& Stephanie vår ängel

image159

Stephanie den lilla ängeln & Per vår drama kung

image160

Per vår drama kung & Dan min älskade skid-hårdrockare

image161

Johanna den lilla häxan..

image162

ANGEL

image164

Susanne vår katt älskar små kryp...

image163

Här står Magnus djäveln med dom som var för feg att klä ut sig!
Andreas & Magnus & Marcus
Carro & Sandra

Kommentarer
Postat av: Anna

Fasiken vad snygga ni var:) Puss puss

2007-11-05 @ 18:12:43
URL: http://englundanna.blogg.se
Postat av: Anna igen

Såg precis din kommentar till mig;) Haft en bra och lugn helg, mysigt med familjen på besök. Antar att ni hade jätte kul, skulle oxå villa vara med! Ni var så snygga iaf. Vad händer för dig i veckan? Sköt om dig gumman. Kramar

2007-11-05 @ 18:15:15
URL: http://englundanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0