God Jul....

God jul till alla som är här och tittar förbi! Hade en jätte trevlig julafton! Den började på morgonen genom att de låg julklappar i våra strumpor hos mamma, sedan var de sill lunch hos mormor kl 13 00. De var super gott ! De var en perfekt idé att dela upp som vi gjorde att äta sill lunch på dagen och sen äta julmiddag på kvällen! Efter vi var klar hos mormor åkte jag och Dan hem för att titta på Kalle anka. Älskar att krya ner i soffan och bara njuta av alla dom gammla klippen av disney! När de var slut bar de iväg till Mamma för att hjälpa henne förbereda kvällen! Jag dukade bordet medans mamma och Sabrina var i köket och höll på! Under kvällen kom vår underbara tomte med massor av julklappar till allihop! Allt var helt perfekt! Nu Måste jag göra mig klar för kl 13.00 ska vi vara hos Dans mamma och pappa och fira julen! Ha en underbar juldag så hörs vi...


Puss och Kram Stephanie
ps kommer bilder från julen sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0